SFO

SFO for 0.-4. klasse

Velkommen til vores spændende og trygge SFO-miljø på [Skolens Navn]. Vi tilbyder en engagerende pasningsordning for eleverne i 0.-4. klasse, der skaber en fornøjelig og lærerig eftermiddag.

Tilmelding og Kontakt

Ikke indmeldt i SFO’en? Elever i 0.-4. klasse skal forlade skolen efter deres sidste lektion. Har du spørgsmål eller ønsker mere information, er du velkommen til at kontakte os på telefon:

Telefonnummer til SFO’en: 35 81 61 43 (tast 3)

Åbningstider: Hverdage 12.30-17.00

Åbningstider

Morgen: 7:30 – 8:30

Eftermiddag: 13:40 – 17:00

(På dage hvor eleverne har tidligere fri pga. ture eller andre arrangementer, åbner SFO’en tidligere)

Åbent i Skoleferier:

SFO’en har åben alle skoledage samt i følgende ferier:

– Efterårsferie (uge 42)

– Vinterferie (uge 7)

– Påskeferie (de tre hverdage)

– Første og sidste uge i sommerferien

Bemærk venligst, at vi holder lukket i juleferien.

Praktisk Information:

Husk – Regntøj / Skiftetøj

Vi anbefaler, at børnene har regntøj og skiftetøj med i tilfælde af behov. Der er skuffer i SFO’en, hvor børnene kan opbevare regntøj og skiftetøj.

Pris:

830,- kr. pr. måned.

Indmeldelse er bindende for indeværende skoleår.

Giv dit barn en sjov og lærerig eftermiddag i vores SFO-miljø! Tilmeld dig nu, og lad os sammen skabe en tryg og udviklende oplevelse for dit barn.